Banneri

Banneri

keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Siipien havinaa

Oon joskus reilu vuosi sitten ostanut kaksi pientä ikkunan pokaa, joille ei ole vielä paikkaa löytynyt. Alunperin meinasin laittaa ne autotallin ulkoseinää koristamaan, mutta ne nyt jäi laittamatta. Tässä yksi päivä aloin mallailla toista pokaa meidän seinille, mutta eihän punainen poka meille sopinut mihinkään. Niinpä vasten tahtoa poka oli maalattava, jotta se sopisi edes jonnekin. Tuunauksen jälkeen se löysi sitten paikkansa meidän vessasta :) Vessan seinille olen jo pitkään jotakin halunnut, joten tämä ikkuna saa nyt ainakin hetken olla siellä :)


Näpertelyt on aivan vieny mut mennessään ;) Metsä on pullollaan kaikkea, joista voi tehdä mitä mieleen juolahtaa. Vain mielikuvitus on rajana. Mun mieleikuvitus on äärimmäisen suppea, mutta onneks meille mielikuvituksettomille on nettimaailma blogeineen ja muine ihanine ideapankkeineen :) Bongasinkin netistä ihanan idean, joka oli pakko toteuttaa. Toteutuksen lopputuloksesta en oo ihan varma, mutta enkelin siipiä pitäisi muistuttaa. Harjoitus tekee mestarin ;)
Ja suuri pahoittelu kuvien surkeasta laadusta...

10 kommenttia:

  1. Yhä ja aina vaan jaksan ihailla näpertäjiäväkertäjiä, jotka tekevät sammalesta kaikkea ihanaa! Itse olen yhden ainoan kerran tehnyt pupuverkosta sydämen jonka täytin sammalella ;) Sammalväkerrykset näyttää tosi kauniilta, mut jostain syystä se vaan ei oo "mun matsku". Kranttu taidan olla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, ettei mikään värkkääminen oo mun juttu, mutta harjoitus tosiaan tekee mestarin tai ainakin keskiverto näpertelijän ;)

      Poista
  2. Ihana tuunaus!! Sopii kivasti yhteen ja tuohon paikkaan <3

    VastaaPoista
  3. Ihana poka, hienosti tuunattu ja sopii kivasti vessaan. :) Ja nuo siivet on todella herkän kauniit, kyllä heti tiesi, mitä esittävät. <3

    VastaaPoista